Оплата, доставка та повернення товару

Оплата замовлення

Оплата замовлень відбувається за безготівковим розрахунком. Після оформлення замовлення на сайті або телефоном, менеджер надішле вам рахунок та платіжні реквізити для оплати (для фізичних осіб, юридичних осіб, ФОП).

Для оптових замовлень діють знижки.

Особливі умови:

  • Для відправлення замовлення потрібна мінімальна передоплата в розмірі 100 грн.
  • Безкоштовна доставка надається при повній оплаті.
  • Залиште відгук про наш магазин на Google Картах і отримайте знижку 5% на наступну покупку. Для цього надішліть нам скріншот вашого відгуку.

Доставка

По Україні:

Доставка здійснюється службою "Нова пошта". Замовлення зазвичай відправляються протягом декількох робочих днів. Посилки зберігаються у відділенні протягом 5 днів. За потреби продовження терміну зберігання, звертайтеся до нас, і наші менеджери збільшать час зберігання.

Адреси відділень "Нова пошта" доступні на сайті оператора.

Для великих оптових замовлень можливе використання інших служб доставки за попередньою домовленістю.

Повернення товару

Наш магазин відповідально ставиться до обслуговування клієнтів. Для вирішення питань щодо гарантійного чи післягарантійного обслуговування, а також повернення чи обміну товарів, придбаних у нашому магазині, просимо звертатися за телефонами: +38 067-388-94-48 або +38 097-694-28-80 (Viber, WhatsApp, Telegram) або через форму зворотного зв’язку. Повернення коштів або обмін товару здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту отримання товару. Для цього слід скористатися тією самою кур'єрською службою, яка використовувалась під час замовлення.

Якщо товар має виробничі дефекти, ми обміняємо його на аналогічний або повернемо кошти за умови відсутності слідів використання та збереження оригінальної упаковки. Усі транспортні витрати покриває замовник. Претензії приймаються протягом 2 днів після отримання товару.

Для повернення або обміну товару, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був використаний і не має пошкоджень (подряпин, потертостей тощо);
  • товар у повній комплектації та в непошкодженій упаковці;
  • збережені всі ярлики та заводське маркування.

Обмін або повернення товару може бути відхилено у таких випадках:

  • пошкоджено товар або фірмову упаковку;
  • присутні механічні чи інші пошкодження, спричинені недбалістю або навмисними діями покупця.

Гарантія не поширюється на такі випадки:

  • пошкодження через неправильне використання товару;
  • випадкові пошкодження або наслідки недбалого поводження (вплив рідини, пилу тощо);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих.